ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Spojka s vinutými pružinami
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Spojka s vinutými pružinami

RE: vymena lamely a loziska
Datum: 7.09.2003, 9:51
Od: Viruz <full.marek@seznam.cz>

Samozřejmě že jde lamela vyměnit bez "mrkve".Nevím jestli to bylo spíš otázkou náhody,ale já jsem lamelu vystřeďoval trhákem na kola,který měl stejný průměr tyče jako ložisko v klikovce.Stačilo zasunout ho do toho ložiska a od oka lamelu doklepat tak aby všude kolem té tyče byla stejná mezera(ta ozubená díra v lamele má větší průměr,než je vnitřní průměr ložiska),no a pak už jen na tvrdo dotáhnout přítlačný kotouč a při tom kontrolovat,jestli se lamela nehnula.Asi se odborník chytne za hlavu,ale já jsem se skrz lamelu do toho ložiska při nasouvání motoru trefil uplně v pohodě a bez násilí.


RE: Problem so spojkou(vinute pruziny)
Datum: 20.06.2003, 19:27
Od: Peter <50kw@zoznam.sk>

Ak si tie packy neprestavoval, cela vez sa spravi v priebehu asi 1000 km sama. Ak si tie packy moc rozsteloval, mas smolu. Take 2 az 3 desatiny v nastaveni maju tendenciu sa samy dohodnut. Prva pomoc kym si to sadne je rozjazd tak na 1500 otacok.


Problem so spojkou(vinute pruziny)
Datum: 16.06.2003, 15:16
Od: Majo <skoda_105gl@post.sk>
WWW: http://www.webpark.sk/skoda105

Zdravim, Mam problem zo spojkou. Vymenil som spojkovu lamelu a lozisko. Ked sa ale rozbieham cele auto sa mi drkoce a chveje sa. Cim pomalsie pustam spojku tym je to horsie. Je mozne, ze som zle nastavil tie vypinacie packy ? Nevie mi niekdo poradit?? Dakujem


RE: RE: RE: Je to povrchni
Datum: 14.02.2002, 12:02
Od: chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Vezmu to odprostredka, nikdy jsem netvrdil ze jsem slavny ani jsem nikdy nehodnotil svoji praci a nemam to zapotrebi. Dale ze sebe nedelam nikde chytraka a ani netvrdim ze jsem vsechno delal nebo cetl. Nejsem servisni technik, ktery se auty zabyva cely zivot a zna je do posledniho sroubecku. Ale neopisuji vsechno ze servisni literatury vetsina mych clanku zde vychazi z mych zkusenosti a znalosti ktere jsem ziskal. Pokud vsak nekdo chce delat uceleny web a to ja chci a nedostava se autoru kteri by doplnili zbytek neni jina moznost nez sahnout po nejake literature. Pokud mas potrebne zkusenosti a cas psat budu rad kdyz nektere postupy zde ozrejmis a samozrejme jako vsichni ostatni zde najdes prostor. Nevima jake Mate zkusenosti s renovovanymi vecmi, ale ja je nikdy vyslovene nezadal a proto se mi je jako normalnimu clovekovi asi ani neodvazili nabidnout, ono kdyz byt vlastni prace dela na vymene dilu mnoho hodin netrapi me 100 kc na usetrene lamele nebo 50kc na brzdovych paknach. Proto myslim ze se vyplati kupovat nove dily. A pokud jde o nakupy za posledni rok tak se me dostaly do ruky maximalne veci z druhovyroby nikdy ne renovovane, ani mi je nikde nenabidli. Co se tyka otiskovani navodu, clanku, knizek ktere vydal jiz nekdo jiny tak to si muze dovolit tak mozna nekdo komu je to jedno, mi meli jiz s timto problemy a neni zde mozne byt by to bylo technicky realizovatelne publikovat klidne cele knihy. Co se tyka mych aktivit tak jsem se pokousel sehnatl povoleni k publikaci kniznic sportovnich uprav od AMK - neovoleno, povoleni k publikaci katalogu nahradnich dilu na S105-136 od skoda a.a.s. - nepovoleno a dalsi...


RE: RE: Je to povrchni
Datum: 13.02.2002, 12:19
Od: ALFONS <ALF@ALFONS>

Vlastne jste souhlasil se vsim,co jsem napsal,vcetne toho,ze jste se verejne priznal,ze mate doma hromadu literatury ze ktere mi (nam)muzete popsat mnozstvi jinych pripravku.Ale to preci muzete,pokud to bude z bezne dostupne literatury,protoze uz tam je to zverejnene.A takovych chytraku,kteri opisuji z literatury a delaji ze sebe chytroliny,jsou na techto strankach mraky,vcetne TEBE "SLAVNY CHIPMENE".Proc nenapises,ze stredici trn pro lamelu je prumer 15mm,dlouhy asi 20mm,ktery pak prechazi na velikost maleho prumeru vnitrniho ozubeni pouzdra lamely v jakekoliv delce (asi 150mm)???Po pritazeni pritlacneho kotouce pak lehkym poklepem (na trn zboku)trn uvolnim,aby sel lehce vytahnout.To jsou rady prakticke,ktere pomohou tem,kteri to potrebuji.Tady neni potreba zvastu nejakeho "knizniho odbornika"!!!!!!! A jeste k tem lamelam.Skutecne si myslite,ze vzdy kupujete original????Kdykoliv prijdu do prodejny a mam v ruce starou lamelu (nebo tlumice,brzdove desky,celisti...)a chci novou vymennym zpusobem,tak ji dostanu!!!!!!!A za 60 procent ceny nove!!!!!A kdyz si prijdete koupit novou jste presvedcen,ze to neni renovovana????A za plnou cenu????OTEVRTE OCI!!!!


RE: Je to povrchni
Datum: 24.01.2002, 7:16
Od: chipmen <chipmen@skoda.panda.cz>

Ano spojka se da vymenit svepomoci a pokud jsem si precetl clanek dobre tak tam nikde opak neuvadim. Co se tyka nakupu taknevim kam chodite vy, ale ja za zivot kupoval tri spojky a ani jednou jsem nemusel vybirat, protoze nikde nemeli neoriginalni spojky. Natoz nejake doma nytovane. Ohleden toho popisu serizovani ja jsem pouze pouzil postup takto popsany v dilenske prirucce, pokud znate jiny lepsi tak ho uvedte. Nacrt trnu, jiste, ale brani tomu jedna drobnost a to jsou autorska prava, ja tu klidne muzu zverejnit celou knihu vyroby dilenskych pomucek (ktera je jinak bezne dostupna) ale asi by se nekdo ozval a pro me by to potom nebylo prijemne.


Je to povrchni
Datum: 23.01.2002, 15:10
Od: ALFONS <!!!!!@#########>

Urcite se da vymenit spojkove lozisko i lamela "svepomoci".Vystredeni lamely pred dotahnutim pritlacneho kotouce je nutne,protoze pri montazi motoru na prevodovku se musite "trefit" do otvoru ve spojk.lamele a zaroven do loziska v klik.hrideli.To jsou pouze dotazy tech,kteri s tim nemaji zkusenosti,protoze to nikdy nedelali.Jsou pochopitelne.Vice mi vadi,ze autor clanku pouze OPSAL jen hruby popis z bezne dostupne literatury.Neuvadi treba,ze kupujici nove lamely by mel pozadovat VYVAZENOU lamelu,protoze jsou v prodeji lamely renovovane,s nanytovanym oblozenim nekde doma na kolene.Pak budete mit z auta MASLOSTROJ.Take autor letmo popisuje serizeni "pracek" na pritl.kotouci.Precetl jste si to po sobe?Jste z toho chytry?Laika ti jenom zastrasite!!!A co takhle nacrt onoho trnu o kterem jako o zazraku pisete.Co jenom napsat rozmer vysky "pracky" od desky,jak se to bezne dela???UVAZUJTE!!!


Re:vymena lamely a loziska
Datum: 13.06.2001, 11:41
Od: Eraser <och@centrum.cz>

Jde to,kolega mého otce si to měnil sám.Ale jestli k tomu měl ten trn,to nevím.


vymena lamely a loziska
Datum: 8.02.2001, 12:40
Od: Kormunda <skormunda@centrum.cz>

rad bych se zeptal - lze si vymenit lamelu a lozisko spojky svepomoci i bez dalsich pracovnich prostredku /mrkve/? dekuji za odpoved



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení