ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Brzdová kapalina
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Brzdová kapalina

RE: RE: > Zatim nejsou zadne komentare k tomuto clanku <
Datum: 20.04.2011, 22:58
Od: Martin <mkbrno@gmail.com>

Tak k tomuto můžu říct jediné: Je to přesně jak píšete. Lidi, mějte rozum, nekupujte srajdy za málo peněz v obchoďácích, ani akční věci, nic, co je v hypermarketu. Kupujte to, co čepuje do vozidel třeba Armáda ČR, tedy Velvanu, ikdyž jde někde hůře sehnat, nebo třeba ATE a podobné osvědčené tradiční značky. Bylo několikrát ověřeno měřením nové náplně, že různé laciné "značky" z obchoďáků neplní ani ten bod varu, který píší na nádobě. Pak mi řekněte, jaké to bude mít protikorozní a antioxidační nebo hydrofobní vlastnosti, když ty ani nejdou jednoduše otestovat. Propadení pedálu nikomu nepřeji, vyzkoušeno. Neriskujte se svými životy, ani se svým majetkem. NONAME kapalina DOT4 nemusí nutně mít kvalitu normy DOT4, pokud je to šmejd výrobce. Tpž hodně zdaru a bezpečně ujetých kilometrů.


RE: > Zatim nejsou zadne komentare k tomuto clanku <
Datum: 29.01.2011, 18:28
Od: vel <martin.nanet@centrum.cz>

Dobry den. Jen pridam nazor. Dnes jsou na kazdem rohu "nejake" zarucene stejne kapaliny, jednojakych vyrobcu, vzdyt je to tejny.. takhle jsou skoleni predavaci u pump ale i prodejen soucastek( alespon oni by meli vedet vic). No pokud premyslite a nejste vyplod stada kapitalistickeho zrizeni, tak vite ze kdyz dva delaji to stejne, neni to stejne. Nebo, je? Chapu,jakoze jo. Neni. Takze doporucuji dat si zalezet a sehnat puvodni naplne.. S nimi totiz byli testovany soucastky. Nebo to nekdo dela(otestuje) dnes s temi spousta ruznymy naplni? kto by to stihal, tedy financoval? >Mel sem nality "neco" co se prodavalo, je jedno 230/205.. a piskali manzety pri seslapovani pedalu. Dlouho to tak bzlo, uz si clovek zvykne ze je to normalni. Take se objevila i cernota v nadobce, co svedci o reagovani s pryzi. Pak jsem nedavno nalil VELVANA cz a to piskani pri pohybu pedalu zmizelo i cerneni kapaliny. Ono to chce propumpovat brzdove potrubi-odvzdusnovanim dozadu, take vypraznit z hadicek vsude kde to jde, z valce, a chtelo by to taky odvzdusnovanim projit i potrubi ke spojce. Pak je tam nova kapalina. Na to cely je treba 2 ks balini kapainy. Ono jde o to, ze zahranicni tlaky na globalizaci, a tedy ruseni mensich samostatnych firem se nezastavi, a pak zustane klasicky jen "obal" a vnitrek je cizi.. Ale to ste chteli. Ad slouzi pamet.. Zdar.MV.


jakou brzdovku - fáčko?
Datum: 7.05.2010, 11:36
Od: Roman Davel <roman.davel@seznam.cz>

existuje více druhů brzdovek? když mám fáčko, co tam nalejt?


RE: > Zatim nejsou zadne komentare k tomuto clanku <
Datum: 20.07.2009, 15:19
Od: Jarda Net <jarda.pac@seznam.cz>

www.zazitkomanie.cz


RE: nebo neměřit a měnit?
Datum: 4.03.2004, 14:21
Od: Teepee <tee.pee@post.cz>
WWW: http://www.mujweb.cz/www/teepee

Článek jsem psal před více nez čtyřmi lety, jsem si vědom a upozorňuji, že uvedené ceny za brzdovou kapalinu už neplatí - nyní jsou ceny vyšší, viz např. http://www.velvana.cz Co člověk to názor, i proto je praxe v porovnání s tímto doporučujícím článkem doslova šokující, nicméně fungující brzdy jsou velmi důležité pro bezpečnost posádky každého (motorového) vozidla, proto nelze navádět na jakékoli zanedbávání brzdového systému. Odpověd na otázku se následně nabízí sama, ideálně nemá význam zjištovat o kolik je, s uplynutím doporučené výměnné lhůty, snížen bod varu brzdové kapaliny a je vždy lepší náplň rovnou vyměnit. Brzdová kapalina v brzdovém systému neobíhá, a bod varu měřeného vzorku není bodem varu celé náplně brzdového systému. V praxi znám bohužel vozidla, u nichž lhůta mezi výměnami brzdové kapaliny byla překročena i o stovky procent, osobně si myslím, že pokud je vůz provozován pro umírněné civilní ježdění tj. bez zvýšených nároků na brzdový systém, překročení vyměnné lhůty brzdové kapaliny v řádech desítek procent, ne však více než o 50%, tj. u doporučené dvouleté vyměnné lhůty výměna po třech letech, selhání brzd nezpůsobí. Ovšem jak jsem již naznačil, vždy na vlastní nebezpečí a 100% jistota a důvěra v brzdový systém by obecně neměla existovat a v případě překročení výrobcem doporučené vyměnné lhůty je taková důvěra pochopitelně ještě nižší (vždy udržujte v dobrém provozuschopném stavu nahradní brzdový systém, tj. ruční brzdu). Nelze zanedbávat ani stav brzdového vedení, předpokládám, že většina čtenářů těchto řádků má vozidla, která mají už nějaké ty roky provozu za sebou a pryžové hadice brzdového systému puchří a ztrácejí pevnost, kovove vedení koroduje a tomu pravidelné výměny brzdové kapaliny nezabrání!!!


nebo neměřit a měnit?
Datum: 2.03.2004, 18:22
Od: klop <Peca-Leci@seznam.cz>

nebo nezjišťovat a každý půlrok nebo každý rok měnit?????


RE: jakym zpusobem zjistovat bod varu?
Datum: 8.03.2003, 18:40
Od: Josef <berryy@tiscali.cz>

Cau ty si uz urcite vyz jak se to dá zjistil bod varu brzdové kapaliny. A muzeš mi to poradit. diky Berry


jakym zpusobem zjistovat bod varu?
Datum: 14.08.2001, 12:48
Od: Roman M. <romca@email.cz>

muzete mi poradit jak si mohu 'na kolene'zjistit bod varu brzdove kapaliny? diky


> Zatim nejsou zadne komentare k tomuto clanku <
Datum: 3.10.2000, 12:16
Od: . <.>

.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení