ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Úprava sacího potrubí
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Úprava sacího potrubí

RE: RE: Lesteni kanalu
Datum: 10.12.2007, 12:26
Od: Ultim <ultim.inc@seznam.cz>

opiskot je preklep,samozrejme to ma byt opiskovat.


RE: Lesteni kanalu
Datum: 7.10.2007, 5:10
Od: Jenik <Jenik90@seznam.cz>

hoj asi hloupy dotaz ale co je to opiskot?


Lesteni kanalu
Datum: 16.03.2005, 2:46
Od: Ultim <Ultim.inc@seznam.cz>

Zdravim, tak jak vas tady vidim jak se drete s lesteni kanalku smirglem a kdovi cim jeste,udelejte to jednoduse jako ja.Slicoval jsem hlavu se sanim jen tak na hrubo a pak jsem to jako celek nechal ze strany od karburatoru opiskot (samozrejme ze vnitr - kanalky). Mam to uplne do hladka,vsude v zahybech a vlastne tak jak pujde pozdeji smes do valcu.


Chemické leštenie
Datum: 2.02.2005, 14:47
Od: Mato D <ciro2post.sk>

Lestenie chemicky 920g kyseliny fosforečnej koncentrovanej 60g kyseliny dusičnej koncentrovanej 20g dusičnanu sodného 1g síranu alebo dusičnanu meďnatého 0,1g smáčedla Pracovná teplota kúpeľa je 90-100°C. Pri leštení, ktoré trvá asi 30s až 4min, sa vyvíja značné množstvo jedovatých výparov. Preto je nutné pripojiť k vaniam účinné odsávacie zariadenie alebo leštiť v digestore. 700ml kysleny fosforečnej koncentrovanej 100ml k.dusičnej koncentrovanej 200ml k.sírovej koncentrovanej 1g síranu alebo dusičnanu meďnatého Pracovná teplota 100-110°C. A pracovné podmienky sú rovnaké ako pri pewdchádzajúco leštiacom roztoku. Kto by chcel viac super duper kniha TECHNICKÝ RECEPTÁŽ od Jana Škeríka


RE: RE: Čím
Datum: 20.02.2004, 14:31
Od: martas <vales@cs.mfcr.cz>

mam erkové sací potrubí - žádné hrany v případě zájmu napište


RE: Čím
Datum: 23.09.2003, 17:54
Od: daggereall <pnemam@post.cz>

cim?ja sem si koupil primou brusku /ta co vypada jako aku sroubovak/ umi az 30 000 otacek.hlavne musi mit pruznej nadstavec,staci pak jen dokoupit naky prislusenstvi stylu brusny kotoucky,naky smirkovy papiry+kulaty smirkovy papiry a zacit lestit,de to rychle a cloveka tak neboli prsty.pak staci jen sehnat na brusku lestici kotoucky+brusnou pastu a dolestit.to prislusenstvi mivaji treba v hornbachu,brusku v nakej zelezarstvich nebo obcas velky obchodaky stylu carrefour.


Čím
Datum: 5.08.2003, 13:03
Od: cubafire <cubafire@freemejl.cz>

Hele mám na půdě dva motory na Š120. Chci si alespoň jeden z nich "udělat" začal bych tím leštěním sání. Problém je v tom že nevím čím to mám dělat. smirkem se mi to zdá nějaké špinavé a do zrcadlového lesku to určitě neudělám.


RE: To bylo překvapení...
Datum: 11.08.2002, 14:58
Od: Chátra <chatra@post.cz>

Jo,souhlasim. Tuto upravu vrele doporucuju, vcetne vylesteni a slicovani karburatoru. Upravil jsem tvar a vylestil to pred pul rokem a vysledek parada. Taky jsem upravil tlumic sani (odrezal :o))) a divil jsem se,jak se ma motor cile k svetu. Sbira se hned od spodku, je pruznejsi a druhy dech chyta nekde kolem 3500/min. Ted mi odeslo tesneni pod hlavou a jak jsem zjistil nejen to,takze davam hlavu ze 120LS a mam trochu problemy s ventily. A saci trubce upravuju tvar podruhe, jinak a lip. Uz se tesim jak to bude slozene... Skode zdar, Chatra


Co psali v knize
Datum: 14.05.2002, 5:58
Od: Richard Svancara <richardsvan@cz.foxconn.com>

Jeste bych dodal co jsem se docetl z jedne knizky o tuningu S105/136. Je dobre pod karburator (krome techto uprav) pridat nekolik podlozek (karburator - saci potrubi). Ja jsem si udelal vlastni (asi 1.5 cm silnou) a jede to opravdu SUPR. Jen je treba dbat na to aby karburator nepodfukoval (byva prohnuty) - protoze takto silna podlozka (z kuprexidu) se jiz pri dotazeni tolik neohyba. A jeste pozor - je treba jeste neco udelat s filtrem sani, protoze musi byt taky vice nahore ......... S pozdravem Skode Zdar !


Prumer?
Datum: 20.03.2002, 12:43
Od: 008 <kijijscc>

Ahoj všem.Píše se tady že 130 sání má větší vnitřní vybrání.Potřebuju vědět kolik přesně.Normální 120(v mototechně) je 31,5 mm.Takže pokud to někdo z vás měřil tak prosím sem s tím.Dík.


To bylo překvapení...
Datum: 17.03.2002, 21:43
Od: Baghira <zach.m@volny.cz>

Zdravim. Tak jsem se podle výše uvedeného návodu pokusil vyleštit sací potrubí na své sériové Š-130 a byl jsem velice překvapen. Nejprve spíše nemile, když jsem u pilování a leštění strávil pět dlouhých dní (šlo to velice pomalu), i když musím uznat, že jsem se snažil být co nejpečlivější. Zůžené místo mezi vstupními komorami se mi podařilo úplně odstranit a až na pár místeček v hloubi potrubí (mám krátké prsty), se mi podařilo vyleštit vše. A výsledek??? Je to až neuvěřitelně znát. Jezdím na LPG, takže nevím jestli záleží i na palivu, ale motor je v nižších otáčkách vcelku znatelně pružnější. Proto, je to sice slušná pakárna, toto upravit a skutečně důkladně vyleštit, ale vřele doporučuji.


RE: drobnost
Datum: 7.03.2002, 15:16
Od: Petrovic <globus2@pobox.sk>

No jasne ze je, ide predce o to aby cez ten vyfukovej kanalek sel co nejrychleji vyfukovi dym a proto kdyz to bude vylestene do zrcadloveho lesku pojedete mnohem lepe nez kdyz to bude zaoxidovane a zaspinene. Zdar.


drobnost
Datum: 24.02.2002, 13:51
Od: Baghira <zach.m@volny.cz>

Jsem laik, takže možná hloupý dotaz, ale má smysl leštit i výfukové potrubí? Dik za odpověď.


RE: sání
Datum: 17.09.2001, 6:19
Od: Zazaa <zazaa@volny.cz>

nema vyhrivane sani ma akorat S 135/136


sání
Datum: 15.09.2001, 19:39
Od: michal <daiho@centrum.cz>

má Š130 vyhřívané sání?


RE: RE: Saci potrubi S130
Datum: 9.04.2001, 12:39
Od: alena <blechova@bal.cz>

zeptej se v Praze 9. Kbelích Mladoboleslavská ul.234/19 ATESO NEBO p. 9 běCHOVICE, STARá kOLíNSKá NAPROTI aUTOBAZARU pOžáREK tel .02/8504710, 90010661


RE: Saci potrubi S130
Datum: 11.02.2001, 21:09
Od: David Knob <knoblochovi@mybox.cz>

Kde,ale sehnat original saci potribi na S130, vsude reknou, ze tam pasuje potrubi ze S120. Taky by me zajikalo, jak a cim to potrubi lestite.Dik za odpoved David.


Saci potrubi S130
Datum: 8.12.2000, 9:45
Od: Viky <valentvi@spse.cz>

Krome zminovanych sacich potrubi S110LS/R je k uprave motoru velice vhodny saci potrubi S130, ma zvetseny vnitrni prurez a ma redukci pro pripojeni hadice posilovace od vyroby. V podstate staci ho jenom prelestit a muze jet. Namontoval jsem to do S120 s motorem S110R (pekne odepsanym) a jede to super. Lepsi studeny starty jsou krasa, kdyz je clovek hodnej na plyn, da se to slusne rozjet uz za studena, to trochu zavani likvidaci motoru.. :) Nemuzu jinak, nez upravu potrubi doporucit, s potrubim S130 je to skoro bez prace.


Upravy....
Datum: 6.12.1999, 8:46
Od: vici <vici.jr@seznam.cz>

Jooo, tak nejak to je... Vsechno vylestit a slicovat. Uprava (ci spise dodelavka) sani ma hlavne opodstatneni pri zvetseni a vylesteni kanalu v hlave... V dusledku je dobre snizit hlavu, vylestit spalovaci prostory, popr. zmenit jejich tvar... Jine ventily a hlavne pera maji sve opodstatneni pri zvyseni max. otacek motoru, je nutne tez doplneni minimalne o pevnejsi ojnicni srouby. Samozrejme k tomuto je treba jinou vacku. Motor 135,6 s kompresi tak 10:1 jede slusne i s vackou 250°, ale v dusledku, tyto motory zacinaji jet az tak od 270°. Vetsinou je take treba pretryskovat karburator a doplneni o vhodneji dimenzovany vyfuk. system. Tolik ve zkratce...



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení