ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Škoda Garde a Rapid
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Škoda Garde a Rapid

loupež
Datum: 21.08.2008, 3:13
Od: falken <popkornx@seznam.cz>

jak sem asi spravně pochopil mit garde je uš asi vzacnost tož to sem to rači neměl čist jedno sme zdědily klasicki ho použivaly naprosto bezproblemove auto a pak nam ho ukradli :-(


RE: Bratislava
Datum: 25.11.2004, 15:35
Od: Komár 1981 <komarovo@centrum.cz>
WWW: http://www.komar1981.org

Ja to poznal tak, ze jako vyrobce v technicaku nemam AZNP, ale BAZ :o))) Mam Skodu Rapid (120), r. v. 1986.


RE: RE: Olovnaty/bezolovnaty ?
Datum: 25.11.2004, 15:34
Od: Komár 1981 <komarovo@centrum.cz>
WWW: http://www.komar1981.org

Klasicky argument odpurce lpg. :o))) Je zajimave, ze v zime nastartuju i bez benzinu a po nastartovani me neobtezuje syticove kouzleni, jede mi to na skodovku dost rychle a akcelerace taky staci. :o))) jsem asi z jiny planety. :o)))))


RE: Olovnaty/bezolovnaty ?
Datum: 11.08.2004, 8:03
Od: Jacob <podlesny@email.cz>

Dam ti radu od srdce. Za žádnou cenu nezkaz žádné auto tím že do něho dáš plyn. Auto ztratí akceleraci a sníží se rychlost v zimě bez benzínu nenastartuješ atd..


Olovnaty/bezolovnaty ?
Datum: 27.06.2002, 13:15
Od: Zed <ztech@szm.sk>

mam dotaz: Jak je to s hlavou na motorech S135 a S136 co se tyce provozu na bezolovnaty resp. LPG - na S130 sem musel dat vyvlozkovat sedla ventilu a ted planuju koupit nejaky Rapid - nevim co by bylo lepsi jestli Rapid 135 nebo 136, protoze do toho budu chtit dat LPG?


RE: Bratislava
Datum: 6.01.2002, 22:21
Od: Krakatau <krakatau@pobox.sk>

Aspon co som ja cital, tak garde z Kvasin mali na pristrojovke ( nie na volante! )klasicky skodovacky znak a bratislavskemaju znak byvalej BAZ-ky, take tri spojene spicate trojuholniky....


RE: RE: Bratislava
Datum: 21.11.2001, 19:34
Od: Kani <kani.tuning@seznam.cz>
WWW: http://www.kani-tuning.wz.cz

Gardovky se vyráběli v Kvasinách a v BAZ Bratislava. Rozlišejí se podle výrobního čísla karoserie v Kvasinách začínalo výrobní číslo číslem 5, a v BAZ Bratislava číslem 7. První Garde bylo vyrobeno v Kvasinách s číslem karoserie 5100001 a číslem motoru 483054/6. Čau Kani.


RE: Bratislava
Datum: 18.10.2001, 13:27
Od: Tomas <tomis@sea.sk>

Cau, ja som si kupil Garde 1984 a mam taky dojem podla technicaku ze podvozok a motor sa robil v Boleslavi a karoseria a mozno aj celkova montaz sa robila v BAZke Cau


Bratislava
Datum: 6.07.2000, 17:53
Od: Peter Scholtz <scholtz@post.sk>

Niekde som sa docital, ze sa SKODA GARDE (resp. RAPID) vyrabala aj v Bratislave (BAZ). Neviete, prosim Vas, kolko sa takychto aut vyrobilo, a ako sa daju identifikovat.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení