ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Specialitky
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Specialitky

RE: škoda 1000 MB cabrio
Datum: 9.09.2003, 9:10
Od: Martin Michelčík <michelcik@pulib.sk>

V poslednom case vo vydavatelstve GRADA vysla vynikajuca publikacia "ŠKODA – auta známá i neznámá" je tam zatial najkompletnejsi popis vsetkych skodovackych aut od roku 1934 vratane prototypov a studii. Obsahuje kompletne technicke data a tiez fotografie. Za tych 709 Sk/490 Kč to fakt stoji. Re: Marek Ilias: ...a je tam aj 1000 MB cabrio.


RE: škoda 120 s rally
Datum: 9.11.2000, 10:36
Od: Minařík Radim <sibera@post.cz>

Právě s majitelem skádáme toto překrásné auto a něco bych vám mohl o něm říct. Třeba motor: obsah 1295ccm zásobovaly ho 2 dvojité karburátory WEBER 40DFI, ty majitel tohoto krasavce má. pak měl motor osmikanálovou litinovou hlavu, chladič oleje ze škody 110R, měl suchou klikovou skříň (vysokotlakou nádobu na olej s mazáním ze škody 130RS), měl železnou vyrovnávací nádobku na chladící kapalinu, podélný výfuk na zadním čelu, 4 výfukové svody svedené do jedné trubky, zesílený blok motoru, ventylové víčko z lehkých slitin, z nálevnou na olej upravenou kvůli dvojitým karburátorům. Vedle motoru na zadním levém podběhu byla nádoba na odvětrání klikového prostoru, kde se srážely výpary. Motor držely tvrdé sylembloky. Tak to je k motoru ale je toho o škodě 120S Rallye víc.


Š Garde 1600
Datum: 5.10.2000, 10:44
Od: S2 <system2@post.cz>

Tento vuz /mimo jine/ je k videt v muzeu v Lanech, cele muzeum rozhodne stoji za videni.


Škoda 739
Datum: 19.09.2000, 13:17
Od: Mitom <mitom@pobox.sk>

Neviem, či to niekomu pomôže, ale objavil som dosť dlhý článok o tomto skvoste v časopise AUTOMOBIL 10/81. Je tam aj pár fotografii. Píšu tam, že bol vyrobený iba jeden kus. Nevie niekto, kde je ten prototyp teraz? Nedajú sa niekde tiahnuť obrázky tejto nádhery?


RE: prototypy Favoritů
Datum: 4.06.2000, 20:45
Od: Pavel VOTRUBA <votrubacek@mymail.cz>

Ahoj. Jsem PAvel VOTRUBA a zajímám se o všechno, co se týká Favoritů. Tím Vás chci poprosit o zaslání co nejvíce informací a fotek o tomto typu Škodovek. Předem Vám děkuji. Pavel.


Š739 II.
Datum: 25.01.2000, 13:23
Od: Vojtěch Nezval <fojt@email.cz>

Ještě jednou Š739: Tak tato škodovka vlastně vznuikala z vozu Š130RS, upravily se trochu tvaru pomocí aerodynamického tunelu (pomocí modelu 1:5), výsledky byly dobré. Příď vozu je zaoblenější, přední světlomety pro sériovou výrobu výklopné. Přední hrana střechy snížená o 20cm, vstupy vzduchových otvorů na zadních stěnách karoserie vedle skel. Vystužené spodní víkobloku válců staženého prodlouženými šrouby vík klikového hřídele s víky ložisek v jeden tuhý celek. Přední kotouče s vnitřním chlazením, progresivnější pružiny pérování než Š130RS. Postavený prototyp potvrdil kvalitní projektové řešení ale nikdy se neukázal na soutěžích ikdyž měl být nástupcem vozu 130RS, ale díky předpisům FIA pro třídu A2 se na trať nikdy nedostal.


škoda 1000 MB cabrio
Datum: 18.01.2000, 12:51
Od: Marek Illiaš <millias@praha.abaucs.cz>

Vaše stránky se mi líbí, nevíte kde bych mohl vidět vámi zmiňovaný cabrio škoda 1000 MB? Nemáte náhodou alespoň jeho fotografii? Díky


RE: Š739
Datum: 16.01.2000, 12:34
Od: zazaa <zazaa@volny.cz>

taky tu o ni neco mam i o S738 vzhledove sice na 130RS nemaji ale ten motor :-)))


Š739
Datum: 11.01.2000, 19:33
Od: Vojtěch Nezval <fojt@email.cz>

A co Škoda739(myslim že to číslo tak bylo)? Na tu si nikdo nevzpoměl? Super prototyp, ktery mel byt nastupcem 130RS a ktery mel dale nest slavu zavodnich stroju ČR. souhlasim 130LR už se tak nepovedlo.


prototypy Favoritů
Datum: 11.01.2000, 9:08
Od: S.L.Y. <petrs@electrocity.cz>

K clanku jeste doplnuji co jsem ziskal od Skoda Muzeum. V roce 91 bylo vyrobeno nekolik prototypů s oznacenim Š Favorit 790. Motor čtyřválec OHC objem 1596 ccm. Motor s pětkrát uloženým klikovým hřídelem, s vícebodovým vstřikováním, jeden motor se podařilo vyladit na 118kW. V témže roce byl vyroben pro vedení automobilky jeden Forman typ 785, motor čtyřdobý čtyřválec, objem 1600 ccm, výkon 73 kW/99 k, max. rychlost 200 km/h.


RE: RE: škoda 120 s rally
Datum: 10.01.2000, 23:52
Od: hombre <krcek@mbox.cz>

Díky za odpověď, neměl by jsi tam ještě detailnější údaje o motoru?


RE: škoda 120 s rally
Datum: 10.01.2000, 14:22
Od: Imlauf Marek <sgp@volný.cz>

jako skoda 120 s rally uváděla fabrika modifikaci a2 s motorem 1295 ccm a osmikanálovou hlavou atd....


RE: škoda 120 s rally
Datum: 10.01.2000, 7:48
Od: Chipmen <chipmen@panda.cz>

S touto prosbou doporucuji se obratit na autora clanku, pres email - dostupny po kliknuti na prezdivku autora pod clankem.


škoda 120 s rally
Datum: 7.01.2000, 18:23
Od: hombre <krcek@mbox.vol.cz>

Pánové, nevím kde jste vzali toto označení, uvítám, kdyby jste mi to mohli upřesněnit. Mě je znám pouze typ Škoda Rallye A2 od roku 1970 označen jako Škoda Rallye a typ Škoda 120 S s objemem válců 1172 cm3 a maximálním výkonem 64 k SAE. Jinak vám děkuji za zajímavé informace.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení