ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Charakteristika motorů Š105-136
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Charakteristika motorů Š105-136

RE: Ine cislo motora....
Datum: 29.10.2008, 10:41
Od: Antik <antikovo@gmail.com>

I já mám problém s konečným číslem za lomítkem. Mam škodulku 120 ale za lomítkem je /7 což značí motor 130. Na přepisu mi ale řekli at tam dám jinej motor. Fakt nevim co s tim.


RE: Škubání při jízdě
Datum: 4.03.2007, 18:39
Od: tomáš Hrubý <Hruby3@email.cz>

Zkus kvalitnější Benzán Shell.


RE: Co riskuji naturalem
Datum: 4.03.2007, 18:36
Od: tomáš Hrubý <Hruby3@email.cz>

musíš tam koupit olovo a bude to ok.jezdím tak už 8let a je to ok.


RE: RE: Ine cislo motora....
Datum: 4.03.2007, 18:34
Od: tomas <Hruby3@email.cz>

v te době jimto bylo jedno.dali tamčíslo které napadlo nějakého pepíka.já mám zase v 1000MBseriový motor 990 a na STK mi řekli že je to motor105.tak to prostě je a nikdo to nezmění


RE: chvění zadní nápravy
Datum: 5.05.2006, 12:27
Od: Lacky <L.forezby@seznam.cz>

co třeba špatné zadní tlumiče?


čísla a typy
Datum: 8.09.2005, 12:42
Od: martin Štourač <martin.stourac@volny.cz>

můžete mi prosím poradit,potřebuji kvůli přepisu motoru nebo jeho výmazu sehnat motor typu 742,12 nebo 742,10 a nevím,které řady by tomu odpovídaly.Děkuji


Motor
Datum: 28.03.2004, 16:39
Od: Jarolím Čada <cada.jarolim@seznam.cz>

Koupil jsem motor na Š120l.Nemohu zjistit o jaký typ se jedná.Může mi někdo poradit? Podle čísla mi nic nesedí.Číslo končí č.7/12x . Předem děkuji za pomoc.


RE: Poradite mi?
Datum: 7.11.2003, 22:34
Od: Petr <fatal@email.cz>

Mam mnohem starsi skudku, najeto o nejake ty tisice vice, G.O. jeste nemela. Mam upraveny karburator (cca +2kW), lehky tuning doporucuji.


RE: Škubání při jízdě
Datum: 7.11.2003, 22:25
Od: Petr <fatal@email.cz>

Skubani muze byt zpusobeno spatnou (chudou) smesi, doporucuji kontrolu a vycisteni karburatoru. Dale doporucuji zkontrolovat tesnost trubicek vedoucich od karburatoru, testnost membrany podtlakove regulace predstihu a take membranu regulace 2. stupne. Skode zdar!


chvění zadní nápravy
Datum: 10.10.2002, 9:18
Od: Paťo <patrik.gleta@kar.os.ds.mfcr.cz>

Zdravím mám problém,při startování nebo při přidání plynu když auto stojí,se hýbe znatelně zadní část vozu čím by to mohlo být způsobeno ? odpověď prosím pošlete na mail patrik.gleta@kar.os.ds.mfcr.cz díky


RE: RE: Ine cislo motora....
Datum: 22.05.2002, 11:03
Od: Pavlů Jiří <pavlu.zmes@ji.cz>

Zdravím! Na DI PČR se čísla motorů opravdu neevidují, protože evidence vozidel spadá pod okresní úřady a DI PČR už s tím nemá nic společného. Nová vozidla již čísla motorů v TP nemají. Pokud ho mechcete v TP, kde již je zapsáno musíte na evidenci vozidel požádat o výmaz.


RE: Ine cislo motora....
Datum: 19.05.2002, 20:18
Od: Baghira <zach.m@volny.cz>

Pokud si správně pamatuji, tak od 1.7.2001 se na DI PČR čísla motorů neevidují, takže můžete mít v autě motor jakéhokoli čísla, pokud má tedy stejný obsah a je pro tento vůz výrobcem schválený. Alespoň co se České Republiky týká.


RE: Ine cislo motora....
Datum: 17.05.2002, 14:15
Od: alena <blechova@bal.cz>

7 za lomítkem je 130tka, asi to někdo při zápisu do TP zblb, já mám v tech. Š 120, obsah 1298 a na motoru za lomítkem 7, skus napsat do Ml.Boleslavi


Ine cislo motora....
Datum: 15.05.2002, 16:29
Od: Gabriel Kužma <gkuzma@debondt.sk>

Mam problem. Stal som sa novym majitelom Skody Rapid 130. V technickom preukaze mam cislo motora: 123456/130 ale na motory je stitok kde je vyrazene: 123456/7*. Auto ma rok vyroby 1987 a mam problemy na polici co si asi viete predstavit.. Dakujem za kazdy napad, poznamku, skusenost. (cislo pred zatvorkou je vymyslene)


klepání
Datum: 16.04.2002, 13:28
Od: Paťo <patrik.gleta@kar.os.ds.mfcr.cz>

Zdar mám problém,na mojí 120ce při volnoběhu se ozývá pod vodním čerpadlem klepání ve stejném rytmu,když přidám plyn klepání přestane,když je motor zahřátý klepání se zmírní nebo přestane,čím to je ? díky Paťo


Poradite mi?
Datum: 8.04.2002, 11:41
Od: Jozej H. <Septim@orangemail.sk>

Mam skodofku 120L, r.v.84 ma tlaky 9-9,5-9,5-10 . Kupil som ju pred rokom a ma vraj 60,000 km po G.O. Na tacháči je 103,000km. Kolko este asi vydrží motor km? Oplati sa teraz tuning? Karoseria ma iba miernu koroziu, mam tam 5-kvalt ale ak ideme 2ja v aute a zafuka vietor tak to moc nešlape. Co mi poradite? Mockrat vam dakujem za pomoc. U nas neni moc info o tom a tak sa nemam kam obratit. Este raz diki. Dodo :-)


ekotronik
Datum: 1.04.2002, 11:55
Od: Orlík Miroslav <rem.nad@tiscali.cz>

Potřeboval bych seřídit karburátor u škoda favorit 135 lse (je to ekotronik).Děkuji


RE: Pískání z motoru
Datum: 20.02.2002, 18:38
Od: flico <flico@hotmail.com>

Moze to byt aj Alternator (mne to robi) a s najvecsou pravdepodobnostou su to uhliky.


RE: Škubání při jízdě
Datum: 12.01.2002, 11:00
Od: Roman Kulich <kulich@autocentrumhk.cz>

Může to být například vadná cívka, která při větším zatížení nedává dostatečnou jiskru na zapálení nebo kabely. Doporučuji vždy jednu věc zaměnit za odzkoušenou a pak teprve zakoupit tu která to zavinila. Dle Murphiho zákonů to totiž nemusí být zapalováním. Záleží jestli se to projevuje v závislosti na otáčkách nebo na zatížení motoru.


Škubání při jízdě
Datum: 7.01.2002, 8:31
Od: Eraser <och@centrum.cz>

Mám problém a chtěl bych poprosit o radu.Mám Škodu 120 GLS,rok výroby 1979.Poslední dobou při jízdě rychlostí od 60 km/h výš motor občas škube.Nevím,čím by to mohlo být.nevíte někdo? Díky


RE: HLAVA
Datum: 6.11.2001, 14:01
Od: Netopyr <netopyr@plivnik.cz>
WWW: http://plivnik.cz

S130 ma motor 742.13 s petikanalovou litinovou hlavou, dale se delali (sedany i rapidy) S135 a S136 s osmikanalovou hlinikovou hlavou - to byly motory typu 742.135 a 742.136, ovsem hlava byla naprosto stejna, jako na Favoritu (781.135 a 781.136) hlinikove hlavy jsou navzajem bez problemu zamenne, ovsem NELZE zamenit hlinikovou za litinovou, nebo opacne.jsou tam uplne jinak vedene kanaly i srouby.Muzes si ale nechat upravit hlavu ze S105 (cca 500.-) prestruzenim kompresnich prostoru a predelani na natural (cca 2500.-) nebo zkusit sehnat novou hlavu na 742.13 za 2.5-3.5kkc.


HLAVA
Datum: 5.11.2001, 22:22
Od: Pavel <hatinap@seznam.cz>

nevíte někdo zda má Š 130 osmikanálovou hlavu nebo jestli tam můžu dát hlavu z fáčka?? díky


RE: Pískání z motoru
Datum: 2.11.2001, 9:17
Od: Martin Hellebrand <hellebrand@ivc.cz>

Dobrý den, Tipnul bych to na ložisko na unašeči. Zkuste, jestli to zmizne, když se zmáčkne spojka. Pokud ano, je to 100% ložisko na unašeči. Při jízdě to slyšet není. Mám takový problém taky. Když se motor zahřeje, není to už pak tak moc slyšet. Martin Hellebrand


Pískání z motoru
Datum: 30.10.2001, 22:46
Od: Jean Valjean <Jean.Valjean@atlas.cz>

Prosím pomoste, nedávno jsem koupil starou Škodovku 105. Po cca 10-15 minutové jízdě se začne ozývat z motorového prostoru předem nespecifikovatelné pískání a to jen při volnoběžných otáčkách. Po sešlápnutí plynu pískot ustává. Prosím poraďte čím to muže být, popřípadě jak by se to dalo odstranit. Předem děkuji.


Vacka na prodej
Datum: 27.08.2001, 15:05
Od: vici <vici@centrum.cz>

Prodám vačku 278/265 zdvih 7,1/6,7. Z polotovaru. P.C. 7000, nyní při rychlém jednání 5000. Nepoužitá, motor do kterého měla být totiž nakonec nestavím....


Atypické piesty?
Datum: 26.04.2001, 14:23
Od: Igor MARKO <igor.ma@pobox.sk>

Zdravím škodovkárov,mám takýto dotaz: V januári som robil generálku mojej 120. Vymenil som vložky, piesty, ojnice a kruzky za ine /stare boli totálne zodraté - 1 liter oleja na 100 km/. "Nove" som si zohnal z ineho motora /mal poskodeny blok/ a zistil som, že sú atypické. Rozmer piesta i valca bol zhruba o 1 mm väčší, do starých vložiek /vydratých !!!/ nešli ani zasunúť. Taktiež tretí stierací krúžok nemal vôbec pružinku, ani na ňu nebol v krúžku vytvorený priestor. Auto však po generálke jazdí super /zatiaľ/, olej vôbec nežerie /nepozoroval som zatiaľ/, i keď má najazdené cca 1500 km. Jediný problém je, že ked sa zahreje, olej moc zredne, asi bude treba olejový chladič. Nevie niekto poradiť, čo to boli za sady? Ďakujem za odpovede.


RE: Co riskuji naturalem
Datum: 15.11.2000, 12:15
Od: Vit Bures <BuresV@rothsware.com>

Ja jsem ve S120 jezdil 3 roky na natural (cca 70 000 km). Auto odeslo, ale na hnilobu kastle a tim, ze bracha s tim ujel cca 15 km bez vody. Vita


RE: Natural ve 136
Datum: 25.10.2000, 8:53
Od: Jana Roubova <alfa@seaspol.cz>

Už asi 6 měsíců jezdím s Rapidem 136 r.v.89 na Natural 95 s přidáním aditiva zatím je vše OK, jen je jízda línější a start hlučnější než s olovnatým Suprem. Nikde se nemusí uvádět změna benzinu.(Ve většině států evropské unie se stejně olovnatý benzin již nekoupí a od roku 2001 ani u nás)


Natural ve 136
Datum: 15.10.2000, 21:44
Od: Zeke <nightmare@quick.cz>

Chtěl bych se zeptat, jestli je více druhů motorů 136 s hliníkovou hlavou - na super a na natural a jestli musi byt zapsano v technicaku pouziti naturalu. Dále by mě zajímalo, jestli si zničím ventilová sedla naturalem bez aditiv. Chci koupit rapida 136 na natural, ale podle cisla motoru to vypada, ze je jenom na super (nema tam tu dotatkovou 8).


Hlava 130R
Datum: 24.05.2000, 18:10
Od: Tomáš Fornůsek <fornusek.t@volny.cz>

Pomožte mi, potřebuji zjistit, zda jde na motor typ 742.13 namontovat hliníková hlava, a pokud ne, tak kdo by mi našel kontakt na litinovou, moje praskla. Díky všem.


RE: Co riskuji naturalem
Datum: 19.04.2000, 12:46
Od: Martin <Martin.Dostalik@centrum.cz>

Abych pravdu rek tak nevim, ale znam lidi, kteri do nadrze Skodovky nalejou vzdy ten nejlevnejsi benzin co na pumpe najdou. Ono je pry dobre nelejt 2 nadrze cehokoliv ( naftu ne )a potom 1 nadrz toho spravneho benzinu.


RE: Co riskuji naturalem
Datum: 19.04.2000, 12:45
Od: Martin.Dostalik <Martin.Dostalik@centrum.cz>

Abych pravdu rek tak nevim, ale znam lidi, kteri do nadrze Skodovky nalejou vzdy ten nejlevnejsi benzin co na pumpe najdou. Ono je pry dobre nelejt 2 nadrze cehokoliv ( naftu ne )a potom 1 nadrz toho spravneho benzinu.


Co riskuji naturalem
Datum: 24.03.2000, 13:40
Od: Godis <godis@post.cz>
WWW: http://mujweb.cz/www/godisduch

Prosim o odborny posudek nebo praktickou skusenos na pouzivani bezolovnateho benzinu v motorech skoda 105-130,ktere jsou starsi rv.86 a nize.Znicim opravdu sedla ventilu,nebo i neco jineho? A nebo si nase skodovenky nechaji libit i tohle?



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení