ŠKODA techweb > Komentáře k článku: Felicia
ŠKODA techweb [homepage]

Komentáře k článku: Felicia

Převodovka
Datum: 19.01.2007, 11:35
Od: Smutný Milan <milansmutny1@seznam.cz>

Scháním převodovku na Škoda felicia Combi 16mpi r.v.1999 Nenašel by se někdo s rozumnou cenou? Dík předem


RE: Náprava či co? Poraďte
Datum: 20.04.2006, 14:29
Od: Vaclav ROSNER <rosner@acts.sk>

ze by diferencial?


RE: Zkušenosti s 1,9D
Datum: 11.12.2005, 19:06
Od: lojza <lojzamezibori@seznam.cz>

Raději si jí ani nekupuj Má drahhy povinný ručení atd...


RE: 1.9D
Datum: 11.12.2005, 19:04
Od: Lojza <lojzamezibori@seznam.cz>

Máš v prdeli žhavící svičky


1.9D
Datum: 26.11.2005, 7:36
Od: Filip Kopal <septik@tiscali.cz>

Mám felicii 1.9D, po výměně palivového filtru v servisu mi vždy po delší době,většinou přes noc,opadne nafta a nemůžu tudíž nastartovat. Můžete poradit?


RE: RE: Prosba o radu
Datum: 2.11.2005, 19:26
Od: Tomáš <t.cvrcek@tiscali.cz>

Zdá se , že to pomohlo. Díky.


RE: Prosba o radu
Datum: 14.10.2005, 1:32
Od: Mira <neni4@seznam.cz>

Musiš viměnit palivovy filtr! MĚLO BY TO VYŘEŠIT TY ŠPATNE STARTY. Mě to taky čeka jen nemam čas. 721874951


Zkušenosti s 1,9D
Datum: 13.10.2004, 12:18
Od: tomáš neumajer <tomas.neumajer@seznam.cz>

Ahojky lidičky, nemáte někdo zkušenosti s felicií 1,9D?Myslím celkově chod,spotřebu apod. co normálního řidiče zajímá? Díky TN


RE: Náprava či co? Poraďte
Datum: 18.06.2003, 12:01
Od: mek <mek26@atlas.cz>

už se ti to podařilo najít a opravit?žkoušel jsi někdy couvat a prudce zabrzdit?neslyšel jsi nebo necítil ránu?toto totiž dělají volné brzdové(nebo na půl sjeté)brzdové destičky v držáku brzdiče.


gufero řadící tyče
Datum: 18.06.2003, 11:55
Od: mek <mek26@atlas.cz>

zdarec lidi,nevíte někdo rozměry gufera na převodovce kterou prochází řadící tyč?jedná se škodu felícii 1.6Mpi r.v. 98.to gufero je schované pod prachovkou.díky za radu nebo odkaz.


Prosba o radu
Datum: 17.01.2003, 14:16
Od: Tomáš Cvrček <t.cvrcek@tiscali.cz>

Prosím o radu.Vlastním Felicii 1.3 MPI 50kw.Rok výroby 10.1997.Poslední dobou mám problémy se startováním za studena.Buď startuji šestkrát až sedumkrát,nebo musím nechat běžet starter několik sekund.Jedná se vždy o první start.Ty následující jsou již bez problémů.S autem jsem byl již několikrát na diagnostice,ale nic se nezjistilo.Je daná nová klapka,svíčky,teplotní čidlo,lambda sonda a rozvodový řetěz.


Náprava či co? Poraďte
Datum: 14.02.2002, 15:52
Od: Leon <lposledni@seznam.cz>
WWW: http://www.posledni.kgb.cz

Nevíte někdo co by to mohlo být? Škoda Felicia r.v. 97,40kW,MPI. Jedu po rovne silnici a najednou se ozve rana nekde z prava. Bud ze predniho ci zadniho kola/napravy. Auto sebou trhne prudce pribrzdi a zase jede v pohode dal. Najeto 98000. Ujel sem s tim 500 km za vikend a nic. ted po 100 km dvakrat. Co to je ? dik Leon


Skusenost s Feliciou a skoda servisom
Datum: 24.10.2000, 13:40
Od: Miro <miroslav.kosinar@compaq.com>

Mam Feliciu 1.3 50KW uz rok.Spociatku som bol s autom spokojny.Az dost.Tichy chod motora,pruzny aj v nizsich otackach,slusna spotreba .... .Ale po prvom servise sa to zmenilo.Motor zacal mat hlucnejsi dravy zvuk.Po case prislo trhanie a nakoniec motor nema ten tah ako predtym. Zistilo sa ze mi dotiahli nadoraz ventily.Museli sa vymenit aj sviecky ktore boli udajne spalene.Myslel som ze tym sa to zlepsi.Mozno sa trochu zlepsila hlucnost,ale motor uz nema ten tah a pravidelny chod.Na poslednom testovani motora zistili ze motor je v 100% stave.Teda teploty,kompresia a tak.Proste cisla sedia.Ale tah to nema.Hlavne to citit na 5 prevodovom stupni,kde pruznost motora je z 80-120km/h 27s.Oproti 22-23s ,ktore som nameral predtym.Maximalna rychl. podla tachometra sa tazko blizi k 160km/h ale to uz su v aute desne vybracie a dalej to auto proste nejde.Teraz neviem ci je auto kram od vyrobi alebo servis.To mi kazdy hovori ako mu jeho auto da 180km/h


RE: Riadiaca jednotka 1.3MPI
Datum: 6.10.2000, 23:04
Od: Viktor Sosenka <macos@mbox.vol.cz>

Urcite ti to da Mr. Cimbu..........www.cimbu.cz


Riadiaca jednotka 1.3MPI
Datum: 26.04.2000, 15:20
Od: Janes <janes@space.sk>

Da sa niekde zohnat dokumentacia alebo nejaky technicky popis riadaiacej jednotky SIEMENS vo Feliciach 1.3MPI?


RE: Zkušenosti s 50 kw
Datum: 4.04.2000, 0:06
Od: SAE <servis@pobox.sk>

"Klasickou" závadou sa javí aj porucha alternátora u Felícií spôsobená zrejme nekvalitnou izolačnou zmesou oddeľujúcou os rotora alternátora od zberacích krúžkov. Pri deformácii týchto krúžkov uhlíky regulátora napätia nedosadajú dobre pri vyšších otáčkach alternátora. Prejavuje sa to rozsvecovaním kontrolky dobíjania pri vyšších otáčkach a následne zvýšeným opotrebením uhlíka na strane deformovaného krúžka. Oprava je vcelku jednoduchá - zosústruženie krúžkov do roviny a výmenou zodratého uhlíka. SAE.


MPi
Datum: 9.02.2000, 8:41
Od: Vici <vici.jr@seznam.cz>

Známou "vadou" motorů Škoda MPi je opožděná odezva na sešlápnutí plynoveho pedálu,tzv. díra pod plynem. Já osobně mám auto s karburátorem, a proto když kamarád přivezl své nové MPi 50kW a já jsem se svezl, byl jsem doslova zděšen.. Šlápneš na plyn. pedál.. napočítáš s trochou nadsázky 1,2,3 a pak se teprve začne něco dít... U Fabie 1,4 MPi 50kW je to ještě horší... Problém je řešitelný výměnou řídící jednotky za jednotku s optimalizovaným programem - jedná se vlastně o "seřízení" motoru. Kamarád má jednotku od firmy Motor Excel, felda se chová jako úplně jíné auto, jede více od spodu, reakce na sešlápnutí plyn. pedálu je okamžitá a autu se nemusí "tolik šlapat",mírně se snížila i spotřeba.....


Zkušenosti s 50 kw
Datum: 1.02.2000, 10:37
Od: veterán <JZlatka@seznam.cz>

Měl jsem donedávna Feldu z roku 1995 (tedy měkkou)a najel jsem na ní asi 70000 km. Mám na ni dobré vzpomínky, protože mi za celou dobu nenechala ve štychu, jen ku konci trochu zlobil imobilizér a před tím pravidelně odcházely dráty od rozdělovače (vždy asi po 30000 km). Bylo to celkem svižné auto, na svoji třídu, udávané hodnoty seděly, až na spotřebu benzinu, ta byla o něco málo vyšší, než tvrdil velkej techničák. Jízdní vlastnosti výborný, jen pro rodinu s dětmi trochu nebezpečná kastle (blízko k zadním sedadlům - malá deformační zóna). Mezi výhody ovšem patří i to, že náhradní díly jsou relativně levné.



Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 
© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení