ŠKODA techweb [homepage]

Motor
počet článků v rubrice: 76
řadit články dle: abecedy, DATA, autora

Oprava chlazení (komentářů k článku: 219, poslední 6. února 2012, 19:39)
Výměna chladicí kapaliny a termostatu (Š 120) (30. srpna 2005, 21:55)
autor: Noufak

Výměna klikového hřídele (komentářů k článku: 128, poslední 8. května 2012, 5:41)
pro motory 742.x, 781.x , v amatérských podmínkách (3. března 2005, 21:05)
autor: Z.S.

Škoda Felicia 1.6 Turbo (komentářů k článku: 120, poslední 31. března 2013, 11:29)
Stručné info o zajímavém projektu (25. února 2005, 8:59)
autor: MotorTECH

Teorie motoru 5. (komentářů k článku: 578, poslední 17. září 2016, 23:49)
srozumitelný popis (18. května 2004, 14:23)
autor: CJ

Přísady PTFE versus Bishop´s Originál (komentářů k článku: 264, poslední 16. října 2009, 18:55)
porovnání (12. května 2004, 11:49)
autor: LB

Silentbloky Š1203 do Š742 (komentářů k článku: 97, poslední 17. října 2006, 11:2)
jednoduchá úprava uložení motoru (12. prosince 2003, 10:41)
autor: Viky

Aditiva (komentářů k článku: 150, poslední 24. července 2008, 8:38)
vlastnosti a účinnost dodatečných přísad do motorových olejů (10. října 2003, 9:07)
autor: PM

Optozapalování pro Š742 (komentářů k článku: 108, poslední 6. dubna 2016, 10:22)
popis funkce, stavba (21. srpna 2003, 16:20)
autor: Tonna

Teorie motoru 4. (komentářů k článku: 67, poslední 8. srpna 2009, 17:52)
srozumitelně vysvětlena (8. srpna 2003, 9:33)
autor: CJ

Záběh nového motoru (komentářů k článku: 404, poslední 10. února 2013, 23:6)
nebo motoru po GO (14. července 2003, 16:57)
autor: CJ

Přísady Bishop´s Original (komentářů k článku: 178, poslední 19. listopadu 2013, 17:36)
vše pro a proti (2. července 2003, 17:18)
autor: CJ

Přísady do paliv a maziv (komentářů k článku: 151, poslední 13. srpna 2010, 14:39)
díl III. (20. června 2003, 12:33)
autor: CJ

Přísady do paliv a maziv (komentářů k článku: 68, poslední 5. dubna 2007, 11:33)
dodatek (6. června 2003, 14:49)
autor: CJ

Oleje (komentářů k článku: 169, poslední 12. července 2012, 14:17)
dodatek (30. května 2003, 9:19)
autor: CJ

Paliva (komentářů k článku: 100, poslední 24. června 2012, 21:43)
typy, zkušenosti (28. května 2003, 13:19)
autor: CJ

Oleje (komentářů k článku: 120, poslední 8. března 2014, 8:13)
a vše o nich (28. května 2003, 13:08)
autor: CJ

Přísady do paliv a maziv (komentářů k článku: 237, poslední 13. července 2017, 19:11)
podrobný rozbor (ne)funkce (22. května 2003, 12:21)
autor: CJ

Přestavba zapalování Favorit pro vozy Š 742 (komentářů k článku: 101, poslední 13. ledna 2013, 21:28)
návod (7. května 2003, 14:52)
autor: CJ

Teorie motoru 3. (komentářů k článku: 75, poslední 23. října 2003, 9:41)
srozumitelně vysvětlena (13. března 2003, 12:08)
autor: CJ

Elektromagnetický ventil (komentářů k článku: 23, poslední 28. března 2003, 15:24)
jak zařízení aplikovat na jednokomorový karburátor (26. února 2003, 9:19)
autor: LH

Karburátor (komentářů k článku: 471, poslední 7. února 2010, 17:44)
podrobný popis (31. ledna 2003, 14:26)
autor: CJ

Plnoprůtokový filtr oleje (komentářů k článku: 43, poslední 25. února 2004, 14:27)
na Š 110 a jí podobné "veterány" (30. ledna 2003, 14:43)
autor: LH

Regulace předstihu (komentářů k článku: 192, poslední 2. listopadu 2014, 0:22)
chcete stavět vlastní zapalování ? (14. ledna 2003, 16:06)
autor: CJ

Škoda 742.135 MPI (komentářů k článku: 191, poslední 4. března 2012, 21:3)
zkušenosti z přestavby (7. ledna 2003, 6:37)
autor: Willi

Teorie motoru 2. (komentářů k článku: 119, poslední 13. března 2009, 13:35)
srozumitelně vysvětlena (13. prosince 2002, 13:29)
autor: CJ

Teorie motoru 1. (komentářů k článku: 116, poslední 13. prosince 2011, 17:7)
srozumitelně vysvětlena (13. prosince 2002, 13:20)
autor: CJ

Karburátor Š105-120 (komentářů k článku: 72, poslední 6. listopadu 2007, 16:43)
čištění, úprava (1. července 2002, 16:01)
autor: PP

Škoda Felícia 1.3 MPI TURBO (komentářů k článku: 75, poslední 13. září 2014, 0:27)
Časť prvá : Zhmotnenie sna. (5. června 2002, 12:01)
autor: IDT

Zástavba motoru Fe 1.3 50kW MPi do Rapida 130 (komentářů k článku: 152, poslední 24. února 2011, 19:50)
obsáhlý návod (20. března 2002, 16:22)
autor: Shelter

Simos 2P (komentářů k článku: 57, poslední 10. srpna 2013, 10:1)
popis motormanagement systému (4. ledna 2002, 13:18)
autor: Chipmen

Zástavba motoru 1.4 50kW MPI do Škody 120. (komentářů k článku: 64, poslední 26. prosince 2012, 13:37)
zkušenosti z přestavby (20. září 2001, 11:58)
autor: AK

Zástavba motoru z Favorita do Š 100-130 II (komentářů k článku: 135, poslední 20. března 2008, 21:7)
čerstvé informace a zkušenosti (7. září 2001, 12:09)
autor: Bill

Chiptuning, chiptuning... (komentářů k článku: 52, poslední 17. listopadu 2014, 10:17)
Co je chiptuning (3. srpna 2001, 11:33)
autor: Sportmotor

Bosch Mono Motronic (komentářů k článku: 125, poslední 18. listopadu 2014, 13:17)
popis vstřikovacího systému (30. července 2001, 11:44)
autor: Chipmen

Náporové chlazení (komentářů k článku: 10, poslední 26. července 2006, 10:4)
pro Škoda 110R (17. července 2001, 11:30)
autor: Travex

Vstřikování (komentářů k článku: 128, poslední 21. srpna 2008, 12:14)
teorie elektronicky řízeného vstřikování paliva (13. června 2001, 12:18)
autor: ŠB

Přestavba motoru 135 na 136 potřetí (komentářů k článku: 33, poslední 12. ledna 2007, 14:28)
Spotřeba paliva vozů Favorit a Forman bez katalyzátoru. (25. května 2001, 11:58)
autor: ŠB

Co přinesla úprava motoru Favoritu II. (komentářů k článku: 55, poslední 23. listopadu 2015, 10:38)
další informace (13. dubna 2001, 11:52)
autor: Realife

Dodatečná montáž vstřikování Bosch Monomotronic (BMM) (komentářů k článku: 30, poslední 22. září 2012, 19:34)
co je nutné vyměnit (10. dubna 2001, 11:59)
autor: ŠB

Sportovní filtry K&N (komentářů k článku: 50, poslední 22. prosince 2011, 1:17)
popis, typy, funkce, instalace (30. března 2001, 12:09)
autor: Chipmen

Přestavba motoru 135 na 136 a 136x II. (komentářů k článku: 12, poslední 9. prosince 2007, 10:20)
doplnění předchozího článku (27. března 2001, 11:50)
autor: ŠB

Přestavba motoru 135 na 136 a 136x (komentářů k článku: 84, poslední 1. října 2010, 1:28)
popis (16. března 2001, 12:41)
autor: ŠB

Co přinesla úprava motoru Favoritu. (komentářů k článku: 139, poslední 18. března 2011, 23:41)
úpravy, zkušenosti (9. března 2001, 11:46)
autor: Realife

Tisíc hodin na dynamometru (komentářů k článku: 13, poslední 13. září 2002, 10:9)
zátěžový test motorů 136 (23. února 2001, 12:01)
autor: ŠB

Hliníkové rozvodové tyčky (komentářů k článku: 42, poslední 25. dubna 2008, 10:34)
jejich dodatečná montáž na motory 135/136 (12. února 2001, 12:32)
autor: ŠB

Minerální motorové oleje (komentářů k článku: 8, poslední 12. června 2001, 14:28)
klasifikace, popis (8. ledna 2001, 11:39)
autor: JC

Úprava chlazení Š110R (komentářů k článku: 15, poslední 30. října 2014, 0:18)
na náporové, popis, problémy (22. listopadu 2000, 12:39)
autor: eRman

Jak budeme jezdit bez olova ? (komentářů k článku: 48, poslední 5. března 2007, 21:41)
vozidla která mohou jezdit na "bezolovo", aditiva, úpravy (20. listopadu 2000, 12:18)
autor: Chipmen

Oprava zadřené klapky SEDR (komentářů k článku: 26, poslední 10. února 2012, 16:42)
popis opravy klapky druhého stupně karburátoru (3. října 2000, 13:24)
autor: MB

Úprava krytu vzduchového filtru (komentářů k článku: 58, poslední 15. března 2010, 19:54)
u starších Škodovek (4. července 2000, 12:14)
autor: Biker

Přehled vaček (komentářů k článku: 115, poslední 23. září 2010, 8:58)
úhly otevření a zavření atd. (29. června 2000, 12:01)
autor: Netopyr

Výměna rozvodového řetězu (komentářů k článku: 19, poslední 24. března 2007, 19:16)
u motorů vozidel Š105-136 (20. června 2000, 12:32)
autor: Chipmen

Chladíš, chladím, chladíme I. (komentářů k článku: 186, poslední 22. února 2012, 21:32)
začátek seriálu o problémech s chlazením u vozů Š105-136 (11. května 2000, 14:27)
autor: Chipmen

Katalyzátor (komentářů k článku: 19, poslední 4. dubna 2007, 23:7)
popis funkce, vliv na výkon motoru (25. dubna 2000, 12:56)
autor: Realife

Spořič benzínu (komentářů k článku: 18, poslední 15. října 2007, 2:57)
pro vozy Š105-136 (31. března 2000, 12:37)
autor: Králík

Přetěsnění motoru (komentářů k článku: 16, poslední 25. dubna 2013, 21:3)
pro zamezení úniku oleje (20. března 2000, 12:14)
autor: Chipmen

Zástavba motoru z Favorita do Š100 – 130 (komentářů k článku: 135, poslední 6. října 2010, 23:43)
popis nutných úprav (16. března 2000, 12:29)
autor: Bill

Obnova motoru pomocí přísady do oleje (komentářů k článku: 67, poslední 23. září 2011, 19:56)
LUBRIFILM MOTOR ACTIVE (9. března 2000, 7:16)
autor: Pivson

Jak na tuning? II. (komentářů k článku: 137, poslední 10. března 2013, 10:49)
zvyšování obsahu motoru (23. února 2000, 12:06)
autor: cmt

Jak na tuning? I. (komentářů k článku: 62, poslední 13. srpna 2010, 12:44)
úprava sacích a výfukových kanálků, časování rozvodu a předpětí ventilových pružin, úprava spalovacího prostoru (1. února 2000, 12:43)
autor: cmt

Charakteristika motorů Š105-136 (komentářů k článku: 33, poslední 29. října 2008, 10:41)
krátký popis, tabulky výkonů, použití bezolovnatého benzínu (21. ledna 2000, 12:20)
autor: Chipmen

Vyčistění karburátoru (komentářů k článku: 12, poslední 1. dubna 2009, 18:43)
Škoda 120 (16. prosince 1999, 6:25)
autor: LITR

Elektrický větrák (komentářů k článku: 15, poslední 8. září 2015, 15:0)
pro Škoda 110R (15. prosince 1999, 12:16)
autor: Travex

Úprava sacího potrubí (komentářů k článku: 19, poslední 10. prosince 2007, 12:26)
Š105-136 (3. prosince 1999, 12:11)
autor: Zazaa

Seřizování ventilové vůle (komentářů k článku: 64, poslední 4. ledna 2017, 21:2)
Š 105-136, Favorit 135-136, Felicia 135B 136B 135M 136M (24. listopadu 1999, 12:17)
autor: Sportmotor

Tlakomer na meranie tesnosti spaľovacieho priestoru (komentářů k článku: 4, poslední 7. února 2006, 10:21)
zhotovenie a postup merania, pre vozidlá Š 105-120 (23. listopadu 1999, 11:26)
autor: Imro

Odhlučnění tlumiče výfuku (komentářů k článku: 56, poslední 15. října 2007, 12:8)
u Škody 120 (12. listopadu 1999, 12:54)
autor: Juro

Výfuk (komentářů k článku: 31, poslední 7. února 2007, 10:49)
vozidel Škoda 105-Rapid (10. listopadu 1999, 12:07)
autor: Chipmen

Zariadenie na úsporu benzínu (komentářů k článku: 20, poslední 4. února 2007, 13:52)
pre vozidlá Škoda s karburátorom (9. listopadu 1999, 13:45)
autor: Imro

Příčka motoru (komentářů k článku: 9, poslední 10. října 2006, 11:21)
vozidel Škoda 105-Rapid (8. listopadu 1999, 11:45)
autor: Chipmen

Snižování hlavy (komentářů k článku: 69, poslední 4. března 2008, 14:19)
tabulka pro hlavy motorů 105/120/130/135/136 (5. listopadu 1999, 6:39)
autor: Chipmen

Klínový řemen (komentářů k článku: 1, poslední 5. února 2003, 12:31)
vozidel Škoda 105-Rapid (3. listopadu 1999, 12:29)
autor: Chipmen

Elektronické zapalování (komentářů k článku: 33, poslední 2. prosince 2006, 23:36)
použité z vozů Favorit do Š105-Rapid (22. října 1999, 0:00)
autor: Chipmen

Elektronické zapalování vozů Favorit (do r. 1993) (komentářů k článku: 11, poslední 17. října 2011, 10:34)
popis, funkce, seřízení; doplněno 24.11. (22. října 1999, 0:00)
autor: Chipmen

Olejový systém (komentářů k článku: 23, poslední 14. ledna 2017, 18:14)
lehký popis a přehled olejů (22. října 1999, 0:00)
autor: Chipmen

Olejový systém II (komentářů k článku: 12, poslední 20. července 2005, 11:23)
technický popis, pro vozy Škoda 105-136 (22. října 1999, 0:00)
autor: Chipmen

 


Hlavní menu:


















Hledání v článcích:

  pomoc?

Nejnovější články:

Jak to je s palivem E85
Zkušenosti z provozu vozidla Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Montáž schránky pod přední sedačky Octavia II
Na brněnský Autosalon ZADARMO!
Oprava centrálního zamykání Felicia
Návod na montáž zadních repro do Octavia II
Výmena starej poistkovej skrinky vo Favorite za novú
Osvětlení vnitřních klik Octavia II
Montáž tempomatu a palubního počítače do Octavia II FL
MB 1000 a Š 100 (1964-1976)
 

 

© 1999-2012, Petr Váňa a Insidea s.r.o.
Jakýkoliv výňatek či přetisk obsahu serveru Škoda TechWeb může být použit jinde pouze s písemným svolením provozovatelů serveru, jež jsou uvedeni výše.


Doporučujeme: Nerezové komíny | Moderní umění | Ofsetový tisk | Ploty | Oplocení